La política de qualitat per al centre es basa en un model multi i interdisciplinari que tracta de donar resposta al conjunt de necessitats dels pacients i les seves famílies.
El model de gestió està basat en un sistema d’atenció integral, concebut des de els valors de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu: respecte, responsabilitat, qualitat i espiritualitat. Aquest valors conformen el que diem HOSPITALITAT.
Per fer efectiu el model de qualitat, la peça clau i fonamental es l’equip humà, que treballa amb una metodologia comú, basada en procediments i treball en equip, definint de manera consensuada els objectius i mètodes de treball, compartint responsabilitats i sempre orientats en l’atenció integral de la persona.
- Per això tenim un nivell de competència professional avalat per la barreja del saber, voler fer i ser capaç de fer, que expressa l’actuació i el compromís de cada professional.
- Promoure la capacitació, motivació i desenvolupament del nostre personal, aprofitant les millors qualitats de cada un i estimulant el seu potencial creatiu, amb la finalitat de conformar un equip eficient i professional i un ambient de treball transparent i participatiu.
- Estem compromesos en la millora i la conscienciació del sector, col·laborant activament amb els organismes governamentals i privats, formant part del seu engranatge, i garantint el compliment de la norma vigent.
Per aquest motiu la nostra entitat ha decidit seguir un model de gestió basat en la millora continua amb l’establiment de mecanismes d’avaluació i autoavaluació com a mètode de millora i desenvolupament permanent que solsament serà assolible amb la implicació i compromís de tots els que la integren.